środa, 23 maja 2012

Igielnik ważna rzecz- Gruba mysz

Dzisiaj taki drobiazg- igielnik w kształcie myszy. Łatwy i szybki w wykonaniu.

W tamtym tygodniu pomagałam mojemu bratu w skręcaniu mebli. Z jednego z wielu pudeł z Ikei wyjęłam taki ładny kawałek gąbki. Nie wiedziałam co z tym zrobić ale szkoda mi było wyrzucić :) Wycięłam więc z materiału pasek mniej więcej 6cm x27cm oraz dwa kółka: mniejsze o średnicy 10cm na dół oraz większe o średnicy 15cm na górę. Po zszyciu i wsadzeniu do środka gąbki i waty  powstał tułów myszy. Potem "na oko" uszyłam stożek, wypchałam go i doszyłam do brzucha. Dokleiłam uszy i inne detale i powstała gruba mysz na igły. 

Z pudełek wyciągnęłam też "ładne" kawałki styropianu. Co z nich powstanie? Jeszcze nie wiem.




4 komentarze:

  1. Prze fajna ta myszka:)))) Bardzo ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowy igielnik - i jaki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No brawo! Świetny igielnik, bardzo sympatyczny i pojemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne masz pomysły, 3mam kciuki za dalszy Twój rozwój. Dałaś radę w 'Dzień Dobry TVN' :)

    OdpowiedzUsuń