piątek, 24 sierpnia 2012

Wrześniowa Burda i ja :)

Dzisiaj rano poleciałam do kiosku po Burdę. Wiedziałam, że ma być mała wzmianka o mnie w tym numerze, więc tym bardziej chciałam go mieć. No i zawsze tak jest, że jak człowiek potrzebuje szybko użyć bankomatu to on nie działa!?! Zapłaciłam więc całą, żółtą zawartością mojego portfela. Pani w kiosku dostała ode mnie dużo pieniędzy  :)


zdjęcie pochodzi ze strony burdastyle.de



Burda 9/2012 str 96

Tyle o mnie w Burdzie :) Rozśmieszyło mnie zdanie "Natalia w bluzce..." hmmm jaka Natalia? Tak czy siak się ciesze bo jest to kolejne osiągnięcie mojego dość świeżego bloga.


Mam jeszcze jedną informację dla Was. Doszły mnie słuchy, że nie wszyscy widzą to co publikuję na facebooku. Dzieję się tak, ponieważ jakiś czas temu wprowadzono zmiany na FB . Jeśli chcecie być na bieżąco z tym co tam piszę, trzeba zrobić tak:  
po wejściu na "O-rety " należy najechać kursorem na "Lubię to" i zaznaczyć opcję „pokaż w aktualnościach”. Lecz jeśli w żaden sposób nie będziecie się odnosić do moich wpisów ( chodzi mi o "like" lub komentarz) po pewnym czasie po prostu przestaniecie mnie widzieć. I na to niestety nic nie mogę poradzić. Odkryłam to przez przypadek. Sama (jako Dominika) przestałam siebie widzieć :( 















Tyle mojego gadania :) Pokażę Wam jeszcze co można znaleźć we wrześniowej Burdzie. Zdjęcia pochodzą ze strony burdastyle.de





Miłego weekendu! 
Pozdrawiam
Dominika


28 komentarzy:

  1. hihih no Natalia bardzo ładnie wygląda. :) A Somat tez jest?? Muszę polecieć do kiosku zaraz. :)No i gratuluje. To rzeczywiście bardzo miła rzecz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja trafiłam w lepsze towarzystwo :) Obok mnie jest SILAN :D- nowy wymiar miękkości :))

      Usuń
    2. hihihihihi :) ja czysta , Ty miękka :) Kraków rządzi :)

      Usuń
  2. gratuluję serdecznie:))) Oczywiście nie tylko wzmianki ,która będzie cenną pamiątką,ale pomysłów i talentu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje od nas Dominiko Natalio:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wychodzi na to, że mam wspólniczkę Natalię. Mówiłam Wam ostatnio, że chciałabym mieć siostrę- no to mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to na dodatek bliźniaczkę;) Nie rozróżniamy was hehe

      Usuń
  5. I ja się dołączam z gratulacjami!
    Gratuluję nie tylko publikacji w Burdzie (dzięki za przypomnienie, że to dziś wychodzi!!), ale przede wszystkim pomysłowości i talentu!
    P.S. Świetne kapelusze w burdowych aranżacjach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje straszliwie :)Jednak głowa pełna pomysłów to jest coś (przerabianie ubrań z SH) i jest to nie lada wyzwanie, bo zrobić coś od początku z wykrojem to jedno, ale zmienić coś na COŚ niesamowitego to dopiero sztuka :)Jeszcze raz gratuluje i życzę postępów jak największych na drodze szyciowej, oby "zajawka" na szycie nigdy nie minęła i obyś ciągle pojawiała się w mediach ze swoimi pracami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. w pełni zasłużone wyróżnienie :) gratuluje!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo brawo panno Natalio:D Lubię oglądać znajome buźki w gazetach, które trzymam w rękach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że chodzi Ci o Burdę ...choć pieron wie jaką karierę maja niektórzy Twoi znajomi :P

      Usuń
  10. Widziałam, widziałam. Od razu mężowi pokazałam :D Super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje:] i wzmianki w Burdzie i talentu:]

    OdpowiedzUsuń
  12. też tak kiedyś chcę ! moje gratulacje :) a co do burdy, całkiem fajne rzeczy, więc w najbliższym czasie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje, a chochliki sie zdarzają::)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję. Wczoraj przeczytałam ten artykuł o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wczoraj kupiłam gazetkę i patrzę i co widzę... no no no GRATULUJĘ ! super wydanie przy okazji, można fajne sukienki uszyć.. Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafiła mi się fajna burda :) podoba mi się ta prosta sukienka, którą opisano krok po kroku. Jak tylko kupię papier to ją uszyję

      Usuń
  16. Również widziałam Ciebie w Burdzie:) Gratuluje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :D

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wróciłam z urlopu patrze a mama zrobi a mi niespodziankę i kupiła najnowszą Burdę. Bardzo udany numer nie tylko ze względu na fajne wykroje ale także ze względu na Twoje zdjęcie w nim :] Zostawiam na pamiątkę :) Będzie co wspominać po latach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wreszcie obejrzalam i przeczytalam :) Gratulacje :) Jestem z Ciebie bardzo dumna moja kolezanko :) tak trzymac ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń