wtorek, 30 czerwca 2015

Spódnica w 10 minut!

W zeszłe wakacje kupiłam w ciuchlandzie męską bluzkę w ciekawy, aztecki wzór. Kosztowała złotówkę i początkowo miała być dla mojego męża. On jednak zdecydowanie odmówił jej noszenia. Postanowiłam zatem zrobić z niej coś dla siebie. Powstała więc dopasowana spódnica, idealna na lato.



Zmierzyłam się w pasie i w biodrach, odjęłam kilka cm (żeby spódnica była dopasowana) i kredą krawiecką zaznaczyłam na bluzce kształt spódnicy. Wycięłam zachowując dolne podłożenie bluzki. Następnie zszyłam boki spódnicy od razu na overlocku.
Po wywróceniu na drugą stronę wyglądała tak.


Górę spódnicy podłożyłam na maszynie na szerokość około 2,5cm a przez pozostawione miejsce włożyłam gumkę. 
No i spódnica była gotowa!
Zdjęcia są z września, dlatego mam długie włosy :)





40 komentarzy:

  1. Nie mogło być inaczej! Wzór idealny na właśnie taką spódniczkę.
    P.S. Cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo podobają mi się takie azteckie wzorki, są bardzo wakacyjne

      Usuń
  2. I tak długo nie pokazałaś nam takiej perełki?! Wstyd! A spódniczka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem recykling pełną parą:-), super wyszła Ci ta spódniczka. Idealna na lato.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna. Ja ostatnio u siebie pokazywałam sposób na uszycie spódnicy z koszuli. Idealny wzór na letnie upały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać spódnicę można zrobić ze wszystkiego, prawda? :)

      Usuń
  5. Rach-ciach i gotowe, akurat na lato :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. mam całkiem podobną, ale kupioną w którejś z sieciówek. Dobrze, że mi o niej przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, właśnie jestem po lekturze nowego "Mollie potrafi" - jest tam ten tutek-gratuluję ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, właśnie jestem po lekturze nowego "Mollie potrafi" - jest tam ten tutek-gratuluję ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już któryś z kolei tutek w gazecie , również gratuluję :) Spódnica super wyszła :) Musze spróbować..uszyć :)

      Usuń
  9. Zdecydowanie lepiej wygląda ten wzór na spódnicy niż na koszulce. Mąż dobrze zrobił, że odmówił noszenia, wiedział że Ty będziesz się lepiej prezentowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódnica! I wzór idealnie pasuje na wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super od dzisiaj nie wyrzucamy bluzek;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna spòdniczka, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie proste i szybkie przeróbki :-) Efekt genialny!

    OdpowiedzUsuń
  14. moja mina :O w taki dość łatwy sposób można zrobić coś pięknego ! ciesze sie ze trafiłam na tego bloga ! buziaki !
    hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Extra przeróbka :)
    Wyglądasz super i jakie ładne widoki za Tobą :)
    ach !

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Chyba muszę częściej zaglądać do second handów, skoro takie cuda można tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne, foty :D i genialny pomysł :) Ja ze swoich t-shirtów robiłam zawsze topy :) No ok, z jednej koszulki na ramiączkach z falbanką zrobiłam super mini^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz! nie tylko ja mam genialne pomysły!

      Usuń
  18. Fantastyczna przemiana męskiego t-shirta w świetną mini spódniczkę. wyglądasz w niej rewealcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. no niestety jest konieczna :) ale zawsze można od kogoś pożyczyć

      Usuń
  20. Bomba! Łatwa do uszycia i do tego super wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. powiem kolokwialnie, ale... masz łeb kobieto :D wspaniała spódnica, która z powodzeniem mogłaby kosztować min. 50 zł a ty ją uszyłaś z męskiej bluzki za 1 zł.. Czas nauczyć się szycia !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzięki. Koniecznie ucz się szyć! To świetna sprawa :)

      Usuń
  22. ciekawy pomysł - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszlo fajnie i ciekawie - wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń